بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه زنفورو را از این لینک دریافت نماید.
بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه فارسی ساز را از این لینک دریافت نماید.

سئو سایت و محتوا گذاری

شروع موضوع توسط sarahpaydar ‏10/9/16 در انجمن توسعه وب

  1. sarahpaydar

    sarahpaydar کاربر

    ارسال ها:
    19
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    سئو سایت و محتوا گذاری
    محتواگذاری و انتشار محتوا و مطالب در درون سایت با رعایت متریک های سئو می باشد. این جمله که محتوا پادشاه است در مطالب آموزش سئو دیده می شود. اما در حقیقت باید گفت که هر محتوایی پادشاه نیست و به عبارتی محتواهای تولید شده در سایت های مختلف بسته به میزانی که اصول سئو سایت را رعایت نموده اند با اثرگذاری متفاوتی همراه هستند. سئو سایت و مبحث بهینه سازی محتوای سایت در خود المان های متعددی را شامل می گردد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.
    [​IMG]

    سئو محتوای سایت

    اگر بخواهیم سئو محتوای سایت را بیان نماییم باید لیستی از موارد را عنوان کنیم که با رعایت این متریک ها شما اثرگذاری بسیار مثبت را در روند سئو سایت خود مشاهده می کنید. لینک های خارجی و بک لینک ها هرچقدر هم معتبر و با کیفیت باشد تا زمانی که شما داخل سایت و محتوای براساس اصول بهینه سازی سایت نداشته باشید نمی توانید در رنکینگ مناسبی قرار بگیرید و یا حتی ممکن است در نتایج هم قرار نگیرید. در ادامه اصول سئو محتوای سایت را خواهیم گفت.
    سئو ٫ سئو سایت ٫ بهینه سازی سایت ٫ طراحی سایت ٫ طراحی وب سایت ٫ طراحی وب
    سئو محتوای سایت و هدینگ ها

    تگ هدینگ که از h1 تا h10 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود. H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد. در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت. هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید. یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت شخصی و غیره باشد که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت یعنی سئو سایت است.

    سئو سایت و چگالی کلمه کلیدی


    یکی دیگر از متریک های اثرگذار در سئو محتوای سایت چگالی کلمه کلیدی می باشد. به این معنا که اگر کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است پس این کلمه را در محتوای خود تکرار کنید. در واقع گوگل محتوای سایت شما را می خواند و هر چه تکرار بیشتری از کلمه کلیدی کنید می توانید ارتباط خود را به آن موضوع و کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. البته معنی و بار محتوایی محتوا را نیز در نظر بگیرید زیرا در در غیر اینصورت محتوای شما کاربرپسند نخواهد بود و این اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.