بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه زنفورو را از این لینک دریافت نماید.
بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه فارسی ساز را از این لینک دریافت نماید.

عمومی اصلاح طراحی لوگو

شروع موضوع توسط asgharji ‏22/8/16 در انجمن متفرقه

  1. asgharji

    asgharji کاربر

    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    می دانید که لوگو، چهره شرکت شماست. و بهتر است این را بدانید که مردم، شرکت هزار چهره را دوست ندارند. بنابراین اگر شما قبلا اقدام به طراحی لوگو کرده اید و اکنون به هر دلیلی، مثلا گسترش زمینه های تخصصی شرکتتان یا ناکارامدی طراحی لوگو، می خواهید لوگوی دیگری را طراحی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که دست نگه دارید! به جای آن که طراحی لوگوی جدیدی را سفارش دهید اقدام به سفارش اصلاح طراحی لوگو کنید.

    اصلاح طراحی لوگو

    خدمات مربوط به اصلاح طراحی لوگو، زمینه اصلی کار طراحی لوگوی قبلی شما را نگه می دارد و روی همان مبنای کاری اقدام به اصلاح طراحی لوگو می کند. برای این کار ممکن است طراحی لوگوی پیشین شما رنگ مناسبی نداشته باشد یا فونت های نامتناسب در آن به کار رفته باشد. حتی ممکن است اصول هندسی در آن رعایت نشده باشد. و خیلی احتمالات دیگر. تیم امسی گرافیک به شما کمک می کند که طراحی لوگوی قبلی خود را اصلاح یا به روز کنید.
    طراحی لوگو: اعتبار سازمانی، تجاری

    شرکت های بزرگ مختلفی بارها و بارها اقدام به اصلاح یا به روز رسانی طراحی لوگوی خود کرده اند. پس نیاز نیست نگران باشید اما بهتر است از همان مبنای طراحی لوگو برای به روز رسانی و اصلاح کمک بگیرید. لوگوهای معروفی مانند اپل، فورد، شل، پپسی و همه و همه بارها اصلاح و به روز شده اند. همین اواخر شبکه اجتماعی اینستاگرام لوگوی نرم افزار خود را به روز کرد.
    امسی گرافیک طراحی لوگو فورد
    امسی گرافیک طراحی لوگو فورد
    امسی گرافیک طراحی لوگو پپسی

    ، درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو ، کانکسماژول تابلو روان ، پاور تابلو روان ، ماژول قرمز، پاور تابلو روان ،

    امسی گرافیک طراحی لوگو پپسی
    امسی گرافیک طراحی لوگو اپل
    امسی گرافیک طراحی لوگو اپل
    طراحی لوگو: برند و هویت تجاری، سازمانی

    وقتی به مرور زمان کسب و کار شما شکل می گیرد، و زمینه های جدیدی به تخصص شما اضافه می شود و یا اصلا شما فقط تخصصی تر می شوید، طراحی لوگوی شرکت شما نیز باید به روز شود. همانطور که گفتیم لوگو چهره شرکت شماست. آیا چهره شما در طول عمر شما تغییر نمی کند؟ اما زمینه اصلی چهره در طول عمر یکسان می ماند. در اصلاح و به روز رسانی طراحی لوگو نیز باید در صورت نیاز، المان هایی مانند رنگ، فونت، افکت، گرادیانت، و فضای منفی را تغییر داد تا لوگوی به روز تری داشته باشیم. در بسیاری از این شرکت های معروف، همانطور که می بینید طراحی لوگوی اولیه بسیار پرجزییات و پیچیده بوده، این خاصیت طراحی لوگوی کلاسیک است. اما با به روز شدن دانش طراحی لوگو، لوگوهای برندها نیز به روز شدند.